Oj, jag hade visst en blogg..

Okej vad har hänt sen sist? Jag har en ipad, en ny mobil och det är väl allt? Jag har börjat träna seriöst, proteinpulver är tydligen min grej nu.. Har världens trevligaste människor runt mig! 

Hästeriet går låmgsamt, men vad gör man med en häst som skadar sig? Här för någon vecka sen fick jag uppleva foderstrupsförstoppning och jag lider än idag. Min största rädsla är att se någon kvävas framför mig, när jag dör - låt mig kunna ta ett sista andetag utan problem! Så ja det sätter lite spår..

Annars är vi back to basics, gå i rätt form utan att hänga sig i handen, ta rätt galopp osv. Ja enkla saker! Nu med min iPad i min högra hand, alltid, så ska jag försöka skriva igen haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback