När ens hjärta smälter

Det är nog bara hästarna, min lillskitkusin och en annan person som faktiskt fått mitt hjärta att smälta. Alltså helt och hållet, så man blir helt varm och överlycklig. Den där underbara känslan..

Igår så fick jag för första gången på länge den känslan med Arissa. Det är sällan, då hon är väldigt egen, men nån gång ibland så visar hon faktiskt att hon gillar mig. Borstade igenom henne ordentligt igår, hade lite terapi med glanssprayen och sådär. Riktigt noga så att all smålera försvinner! Kliade lite i örat och helt plötsligt står hon med huvudet mot mig, så jag lägger armarna runt henne och sen bara står vi där.

Jag höll förövrigt på att tippa bakåt för att hon liksom somnade till i min famn, vågade inte flytta benen. Det har inte hänt förut och tro mig mitt hjärta smälte. Jag älskar den där hästen, till månen och tillbaka!
 
 
En bild som ägaren eller hennes karl har tagit på stjärnan! Så vacker bild ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback