Livet går vidar

Jag har inget att skriva, fast jag har så mycket att berätta. Jag kan inte sätta ord på det, jag borde inte. Men jag lever, kan dock inte säga samma sak om min hand. 
 
Igår gjorde jag nått underbart, jag red ut barbacka! Andra gången sen olyckan, andra gången på hur länge som helst, andra gången på Arissa utan sadel och vi red ut barbacka. Visserligen så skrittade vi typ bara, jag menar kom igen, min balans suger apa! Ett par travsteg tog vi in, men jag höll på att ramla av så vi gav upp den idén haha! 
 
Idag, var ingen bra dag. Det var verkligen ingen bra dag, åkte till stallet. Skulle egentligen fotografera, men nu sitter jag här utan kontroll över mitt lillfinger, fick nämligen en spark - som inte var menad för mig, stod bara på fel ställe vid fel tillfälle. Men ont gör det, riktigt ont. Tagit en värktablett som jag fick när jag bröt benet, det hjälper lite men den dunkande smärtan är kvar. Hoppas det är bra imorrn, fortsätter det såhär är det nog värre än vad jag tror att det är..
 
Fick kommentaren: "är det inte bara bandaget som tar emot?" Jag lovar, nej det är inget som är runt som tar emot, jag kan verkligen inte, jag hittar inte den styrkan, jag kan inte kontrolera det, det går inte, jag kan inte böja mitt finger förutom fingertoppen, hur bra som helst. Med och utan bandage, jag kan inte.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback