Nu var det några dagar sen ..

Japps, så kan det gå ibland.. Skriver i all hast, måste springa till bussen snart så tangenterna glöder snart, då förstår ni ev stavfel! 

Arissa har visat sin mest stoigaste sida, kan lova att hon hade världens värsta pms och jag kan inte annat än förstå henne ;) Hela tiden var detn en "du rör mig inte om jag inte säger okej först"-attityd. Vilket gav otroliga effekter. Petade jag på henne så kunde hon hugga i luften, inte liksom aggressivt mot mig utan mer som man göra när man själv blir irriterad och säger nej på skarpen. Valde att longera henne - två gångarter hade hon, snabb trav och galopp.. En sjujävla bock fick jag se också, glad över att jag inte satt på för då hade jag tuggat en blandning mellan grus och snö ;)

Annars flyter livet på! Skriver nog lite senare, efter helgen .. snor nog Idas kamera och fotar leskiga huset kanske! Håll utkik!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback