Myslördag!

 
För mig betyder det idag godis från förr(se bild) samt en massa tbbt! Efter passet igår förtjänar både jag och min stjärna vila tycker jag. Åkte bara ut för att stretcha och kolla igenom henne. Vi busade nämligen till det och tog några språng - snacka om kråka! Hon är inte van vid att hoppa, så hamnar för långt ifrån eller för nära - jag har inte hoppat på miljontals med år. Så det var spännande, men hon var superduktig :D Inte högt för fem öre, men hon tyckte det var skitroligt. Så det ska vi göra lite mer av sen :)

Vi får se om det blir vila imorgon också eller om hon får något enklare, typ longering/rida ut! Något ska jag göra i alla fall. Snart kommer det även en ny tjej med häst till stallet - spännande spännande! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback