Jag är fast.


Well hello handsome! Jag kan meddela att jag är helt fast, förstår inte varför jag inte börjat kollat på serien tidigare. Det är ju inte direkt så att jag inte vet att den existerar, jag har ju sett ett avsnitt här och ett där. Men jag har aldrig tagit tummen ur röven och faktiskt kollat på den. Och det är sjukt, för nyfiken har jag ju varit. Nej jag vet verkligen inte varför jag inte gjort det tidigare.
 
Nu är jag fast, när jag är fast är jag den där "en säsong per dag"-personen. Spännande, spännande! Och eftersom jag sett varje avsnitt från tbbt så kan jag lova att när jag väl fastnar så är jag fast. Däremot säger folk att serien spårar ut. Så blir spännande att se hur länge jag orkar kolla ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback