Gårdagens stallvistelse

Snabbt smidigt och enkelt fick det bli. Maria kom hem, hann säga hej till henne innan dom skulle vidare - uteritt idag! Men det var lite roligt att se Frasse bland sina brudar igen, han sprang runt och flemade hela tiden medans mamma Lilja ansåg att han inte hade något där att göra i över huvud taget ;)

Jag hämtade ju Arissa när dom lasta av Frasse, så vi möttes och jag har aldrig varit med om en så spänd Arissa, vet inte om det var för att det var en häst på hennes gräsmatta eller för om hon kände igen honom. Spänd var hon i alla fall! När jag sen släppte henne i hagen så gick hon två meter ifrån mig och rensade upp höet som dom lagt i hagen efter transportturen. Det var fläckfritt när Arissa gick därifrån och det tog henne ytterligare 20 minuter att inse att det var någon ny i hagen haha! Sen gick hon bredvid honom hela tiden. Hennes riktiga hatkärlek är hemma igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback