Mammas första öronbild!

Som att hon förstod hur man ska göra ;) Fast ja, hon ville ju mest visa att det är lååångt ner till marken.. Säger hon på en häst som är under 160 i manken.. Jo långt ner, vi säger så haha!
 
Arissa skötte sig superb, jätte snäll och lunkade med lätthet på i en volt runt mig. Mamma fick idag bara prova på att skritta och ta några travsteg, ett "helt" varv på volten blev det som jag sprang bredvid. Otroligt bra gjort av min hästrädda mor, borstat och kratsat hovar har hon också gjort!

Sen fick jag dock sitta upp, och låta henne röra sig i alla gångarter och visa att jag faktiskt bestämmer, bekvämheten kommer fort på den här hästen. "Vadå gå fram? Det behövde jag inte nyss!" Typ så säger hon, men förståeligt på så vis. Men vill inte bråka med henne när jag själv ska sitta upp och rida ordentligt sen haha! Det fick jag prova på när vi körde intervaller, inte kul inte kul. Fram gick det, men backen gick det inte att lägga i - pigg hest!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback