Jaha och vad ska man titta på nu då?

Nu är både ryttareliten och ponnyakuten över. PA har fått en paus vilket jag kanske kan tycka är okej, dom här ändå haft 5 "läger" nu. Ja då är det självklart, sen så kommer jag sakna att se Tobbe och alla andra - man får enorma tips även bakom skärmen! Så det är synd, men förståeligt. 

Däremot den där ryttareliten. 6 avsnitt fick vi, vilket var väldigt snålt vill jag säga! Det bästa programmet jag sett, någonsin. Till och med bättre än alla andra serier jag följt/följer(förutom tbbt, men jag menar - vem kan slå Sheldon?;)) så ja lite ledsen blir man väl. Det var så roligt att få se deras liv i med och motgångar! Jag vill se mer nu, helst nyss. Men jag får väl återgå till att vänta in The Blacklist, eller nått.. TVn blev inte lika rolig längre ..


Imorgon däremot mina kära vänner, då blir det en frisk promenad kl 8.00 mot M för att brumma till stallet, där vi då också ska ta hästarna på en promenad, gissar väl att vi går från allt mellan 30-60 min. Fint med promenad åt Chokladkakan och Citronkakan och herregud det blir en bra dag för min del imorgon, mellan 1 och 2 timmars promenad blir det ju, nästan helt gratis! Så imorgon tänker jag chilla galet och det får faktiskt vara okej! Ska ställa in min celsius i kylen och släpa med mig den till stallet imorgon, kika vädret och se om Sickan ska få följa med på en fototur också! Det var ju ett tag sen jag motionerade honom också om man bortser från snabbvisiten vid bokkrukan! Jo så får det nog bli, lite nya härliga bilder att bjuda på! Sickan följer med imorrn!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback