tgif

Jajamen, skola och döendes. Inte riktigt men herregud vad tråkig den här lektionen är! Från 3D figurer till ritningar. Vill just nu typ lägga mig ner och sova. Trött som få efter gårdagens migrän, har fortfarande små känningar men det är mycket bättre och ipren och alvedon hjälper delvis. Däremot så hjälper det inte alls mot smärtan i munnen = det är stygnen som spökar och gör ont när jag ler, pratar osv. 
 
Men fick däremot ett bra besked. Tyvärr inget om en praktikplats. Men efter praktiken så är jag ledig på fredagar! Vilket betyder lite dagstid i stallet, superskönt! Bilder och inga lampor! För övrigt så är det svinkallt i min skola just nu, skulle nog behöva sitta med vinterjacka för att hålla värmen!
 
Men hur som haver, till något spännande! Ikväll blir det premiärtur ut till stallet som medryttare, ska skritta ut och ta hand om skruttan. Även försöka knäppa en bild precis när vi kommer dit! Det ser ut att vara fint väder och solen går ner så lägligt där!  Kinda nervös, men det går nog super! Däremot ska jag komma ihåg reflexväst så vi syns! Blir ju bäcksvart hur snabbt som helst!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback