Svar negativt!

Nej inte riktigt, men ska bråka endel på lärarna när jag kommer till skolan igen .. Om jag inte gör det redan imorgon! Först och främst så trodde den jag tror är chefen att jag kom från ett tåggymnasium..?! Det stoppar inte heller där, helt seriöst det jag gör har absolut ingenting med el att göra. Skruva en skruv(underdriv, så lätt är det inte) kan jag göra utan en gymnasieutbildning som elektriker. Men dom jag ska jobba med är egentligen helt fucking amazing! Helt enligt min smak och dom skrattar typ hela tiden, super kul! Trivs som handen i handsken där :D

Stallet idag var ju utridning med E som stöd på backen samt sällskap av J och hennes ponny. Jag klarade av att skritta med båda två bakom mig stundvis! Visserligen så var det bara stundvis och efter ett tag pep jag till E att komma fram, men det var inge farligare än så. Hon skötte sig super Fröken Gul! Det här trodde jag inte skulle hända på flera månader! Och jag tror om jag rider ut med nån som går först att jag kan rida ut själv! Då ponnyn idag inte ville gå först så var jag tvungen att göra det, Arissa tittade men tvekade inte. Men tror att med en häst/ponny som kan gå först så kan jag nog lätt göra det här! :) Så otroligt himlans stolt över mig själv just nu! 

Guldhesten ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback