Söndag

Stallet och stallmöte avklarat!

På schemat idag stod högst upp stallmöte, sen tränsning. Men tror vi får bukt på det här nu, efter lite om och men och en massa slit ;) Vi provade på longering och tror faktiskt att det gick riktigt bra, blev både yr och förvirrad! Då det var lite mer "avancerat" än det vanliga ridskoleviset(stå i mitten på samma fläck smack smack). Men fick beröm, så nått gick ju rätt till ;) Nejdå men känns som att jag lyckades ganska bra för att det var första gången, delvis ställde hon sig rätt samt sökte sig neråt i en låg form! Ska nog prova på det igen på tisdag!

Imorgon står praktik och stall på schemat, blir en uteritt och E är snäll och agerar stöd och gå sällskap.. Ska försöka komma lite längre den här gången! Sen blir det stall på tisdag samt på lördag! 
Tisdag som jag skrev så blir det nog linan och prova lite mer, däremot ska jag sätta på träns bara för att.
Lördag blir det nog några varv på banan samt skrittsväng en bit på travbanan - rehab på hög nivå för min del ....
Inge svårt blir det, en dag i taget. Besök får vi i helgen också ..
 
Blev inte så bra bilder idag, men men nått att titta på ;) Rumpbilden är bara en "fylla ut" bild haha!
Kommentarer
AmandaB säger:

Haft en bra helg? :D

MVH AmandaB

Svar: Ohja det har jag :D
anjaemelies.blogg.se

2013-09-30 | 15:43:41
Bloggadress: http://amandablomkvist.horseworld.se
emma säger:

vilka härliga bilder :)

Svar: Tack :)
anjaemelies.blogg.se

2013-10-02 | 07:00:20
Bloggadress: http://islycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback