Full rulle hela dagen

Först skola och inte göra nått speciellt. Böja rör och kolla på när Tjalle och Ubbe fixade klart vatten automaten.. Vattenflaska - hm? 

Sista lektionen(låååång religion) blev inställd, jubel och alla slutar 11.50. Underbart. Hem, äta, ladda mobil, stall. Där börja det gå fel. Stressad häst som inte ville vara själv utan skrek halsen av sig. Tjurig häst när annan häst kom in. Synd att hon är så himla söt! Mitt knä gjorde så ont så jag borstade, kollade igenom och klappade på henne. Sen skulle jag packa hö. Prosit gånger miljoner, nässelfeber(allergi, kliar som f.a.n, ser ut som när man bränner sig på nässlor..?), inte kunna andas osv. Slutade med att snäll mamma kom och hämta mig under sin lunch och nu kan inte jag prata, alls. Låter som att jag supit skallen av, varit på konsert och skrikit halsen av mig. Ont gör det också, speciellt att hosta eller nysa. Vi hade en bra dag både jag och Arissa ;) Tur att jag åker ut på fredag igen - kommer inte ta hand om höet vill jag lova. 

Inte så mycket full rulle men ändå ;)
 
hal du molot til mei?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback