En sån dag när jag inte vet vad jag ska skriva!

Fredagar vet jag inte riktigt vad jag ska göra med.. Dom som går automation är helt lediga.. Det är inte jag, 12.30-16.00 varför inte bara ta morgon till 11.50 istället?! Anyhow, cad är nog det tråkigaste ämnet jag vart med om. Även fast jag bara haft 2 lektioner med det idag.. Eller snart två. Varför kunde dom inte bara ha en photoshop lektion? Visst jag kan inte göra det i 3D, men jag kan det jag behöver kunna och sen hade det bara varit att köra på!
Imorgon så åker jag hem till mormor, gammelmormor är i Sverige. Otroligt underbart att åka dit 7 imorrn bitti, hejdå sovmorgon!

Bild från färden hem från gudmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback