Bättre inställning på livet

Imorgon = Stall
Helg = Vila
Måndag = Praktik
 
Jag ser verkligen fram emot stallet imorgon och hoppas att en viss fröken Arissa vaknat på en bättre sida imorrn! Tar nog med mig kameran och ska försöka filma när jag rider/jobbar från marken - kan inte lova nått för vet inte var jag skulle ställa mobilen haha! Men ska försöka leta upp en digitalkamera som kan stå på en stolpe ;) 
 
Blir inget mer hanterande av hö för min del, för att undvika allergi - mitt jobb blir då vatten! Anyhow håll tummarna för att jag har lite nytt att uppdatera med och att jag kanske i bästa fall har lite sällskap som kan knäppa några kort eller kanske filma. Ska försöka få med mig nån ut snart som kan ta lite bilder, ska bara komma på vem ..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback