3 och en halv timme av ritande

egentligen inte, men inte långt ifrån.. Vi ska ha en 20 miniuters rast där nånstans. Hur som haver, dessa lektioner går ut på skrik, skratt och slag på skulderblad med häftapparat. "Den kommer fastna i tröjan" och så tog han i för kung och fosterland trots att jag sa nej, det gjorde kinda ont hah!
 
Men hur som helst, vi ritar. Eller ja ritar och ritar kan man väl inte säga det är då till och med roligare att rita trots att mina sträckgubbar ser förjävliga ut helt enkelt. Menmen, man måste lära sig på någe vis! Det här har jag åstakommit sen vi började 12.30, kuligt var det ej!
Kommentarer
anais säger:

Super fin blogg!
Du är så himla fin också! Snälla kika in på min och kanske lämna en kommentar. Den handlar om min recovery från anorexia. Tusen kramar

Svar: Självklart gör jag det :)
anjaemelies.blogg.se

2013-09-13 | 15:36:19
Bloggadress: http://wakeupandliive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback