All I have to do is think of me

Det är galet hur man kan sakna folk, jag tror inte jag saknat nån som jag saknar min moster just nu. Tror det är mest för att jag vet att hon är här snart, men kan nog också vara för att när vi ses så handlar det mest om 5 minuter. Tiden finns inte riktigt till längre. försöker intala mig att jag inte saknar dig längre.
 
En annan sak som är väldigt läskig är hur hjärnan kan koka ihop drömmar. Jag har nog drömt samma dröm sen i lördags. Stort svart rum, de dömande ögonen och du som går iväg. Jag vaknar alltid med samma känsla, snälla sluta. Samma personer finns i mina drömmar och varenda gång jag somnar om drömmer jag. Brukar inte minnas mina drömmar heller så förstår inte varför dom här är kristallklara och super konstiga.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback