Tiden går

Ohmy, tiden flyger förbi.. ska sova snart så jag kommer upp imorgon. Sovmorgon! Men måste plugga lite extra inatt, prov på både onsdag och torsdag, trodde det skulle bli lugnt under praktiken! 

Jag trivs riktigt bra där jag är, det är ju inte HEAB, eller ens högspänning, men det funkar! Ganska trevligt folk, även om vissa är lite halvläskiga. Två tjejer, jag och en annan Emelie ironiskt nog. Ser henne dock .. aldrig .. Hursom, sova nu - ögonen går i kors!
 
 
Imorgon efter praktiken far jag raka vägen till stallet. Ska nämligen ha min första lektion för utbildad ridlärare sen jag .. red Zoya.. Vilket var runt 2010, kanske 2011 kommer inte ihåg.. Bra länge sen, men mest för att jag ska kunna komma igång med knät och komma längre i min ridning mot vad jag har kunnat göra själv. Så nu är det dags att ta hjälp nån gång ibland för att komma tillbaka helt och hållet. Nya sadeln är gudomlig! Jag totalälskar den verkligen! Förhoppningsvis tar Maria lite kort åt mig ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback