Mindre fina Norge..

Kan berätta att 1. det är svindyrt här och 2. det har regnat sen vi kom haha! Tur att jag vet hur det egentligen brukar se ut häromkring när det är fint, det är nog bara täckt med snö som jag aldrig sett. 
 
Men hur som haver, i Norge har man inte råd att vara onyttig. Visste ni det? Vi ska kolla på Norska och Svenska mello idag, Norge ska börja idag och hos Sverige är det väl andra chansen nu? Men i alla fall. Vi skulle köpa en påse ostbågar till kvällen då. Vet ni vad den kostar?!  Fucking 36 kr! Jag ska aldrig, aldrig, aldrig, klaga på sveriges mellan 18-23 kr igen Punkt. 
 
Så ja, det får bli en annan gång med bilder och så men jag är glad över att jag valde att inte ta med mig kameran för den skulle aldrig användas här.. Det bara regnar och nu mot kvällen har det även snöat lite. 
 
 
 
Kollar just nu på tv och har aningens lust att klippa en snygg frissyr och sen ha rosa slingor .. den ni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback