På jakt efter mitt drömrum..

Jag håller ständigt ögonen öppna.. Jag vet vad jag vill ha - den stora frågan är vart finns det!?


Jag är helt bestämd på vad jag ska ha i rummet, det blir bort med skrivbordet(egentligen bara för att jag aldrig använder det och det är för fint, för smart, för bra för att bara damma igen) och upp med ett par hyllor .. eller eventuellt köpa en bokhylla, det bestämmer jag när jag kommit dit. Men tavlorna ska flyttas runt lite, byrån ska hamna där jag ville ha den från början och nått som kan ha saker på sig ska hamna på väggen där jag har byrån +stora tavlan.
 
Min tanke är att det mesta ska gå i vitt/ljust brunt/beiget/babyrosa/ljusrosa. Förutom mina gardiner som är svarta för att hålla ljuset ute(sover som ett barn numer) samt mina tavlor som har en svart ram, det får förbli så jag orkar inte måla om eller köpa nya i detta nu.
 
 
Just nu så vet jag inte vart jag ska göra av TVn, ska jag ge tillbaka den till mummo&ukki, ska jag behålla den och nörda nördiga tvspel på eller ska jag(med mummo&ukkis tillåtelse ofc) sälja den? Det är den stora frågan, den är tung, liten, svart och just nu ganska ivägen.. Kanske köpa ett litet bord och en fåtöljliknande sak som jag kan ha i ett hörn haha!?

Men framförallt letar jag under stock och sten efter min bokstav. Mitt stora E som jag vill ha.. Den kan se ut hur som helst för jag kommer antagligen se till att få den i annan färg, men jag vill ha den i rätt storlek? Hmf, moster är i en pysslig period, om jag skulle be henne göra en till mig och spraya den ljusrosa kanske? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback