När man trodde att det inte kan bli värre

Jajamen, lov i alla fall efter migrän från helvetet.. Lever tack och lov.. Stress tror jag framkallade den djävulska huvudvärken, men anledningarna ska vi inta dra upp här. 
 
Stjärnan har haft en lugn vecka, när marken varit bra har jag inte kunnat åka ut. När marken varit stenhård då har jag varit där... Alltså lina och ingen ridning, idag gömde vi oss från regnet. Hon har nog aldrig varit så lycklig över att vara inne! 
 
Så ridning står på schemat resten av tiden. Det bär av mot Norge till nästa vecka onsdag så ingen ridning efter det! Massa mys och en del arbete, saknar ridhus ganska bra just nu :( Speciellt när marken är stenhård!

Hittat bokstäver till mitt rum, städa klart imorrn, lägga ut skrivbordet i hopp om att nån nappar och köpa ett par hyllor! Så väntar bara på att ett E ska komma in, sen blir det nog "laugh" högst upp, eller något i den stilen.. "Dream" vore något! Hm vi får allt se :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback