Senaste passen

Okej två pass att skriva om .. Börjar med söndagens pass! 
 
Fick sällskap så det blev en vända ut mot skogen i hopp om att blåsten inte skulle jaga oss där och att det skulle vara en hyfsat bra mark där, den var sisådär. Det gick att galoppera vissa sträckor andra var det skritt som gällde, där tog det emot i hela hjärtat att ens trava -kan meddela att Arissa inte höll med mig där. Aningens pigg häst? Japp! Men i alla fall är inte detta bra. För hon korsade höger, vilket jag inte gillar. Så vi red tillbaka och sen kämpade vi tills hon sluta korsa höger - trött jag och trött häst. Men vi lyckades och vi var båda otroligt nöjda när vi kom in igen.

Gårdagens pass fick bli enkelt, riktigt enkelt. Så jag hoppa upp barbacka - efter många om och men så hoppade jag upp. Med hjärtat i halsen men det är ju en annan femma. Vi skrittade, tog några travsteg(hejhej ingen balans) och så gick vi över några bommar också! Hon skötte sig super! 
 
Blev försenad till stallet så de blir sent idag, men blir lite träning i paddan med bommar om det går som jag vill .. Vilket det aldrig brukar göra så ska inte skrika hej först ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback