Flappy Bird

Håll i mobilen och tjejer, spela ej under pms. Det är ganska tur att spelet är borttaget, beroendeframkallande x miljonen och har man, som mig, lite svajande humör så kan jag meddela att man lätt får små utbrott. Jag varnar er, köp ej mobiler för flera tusen bara för att dom har Flappy bird och ladda för guds skull inte ner något liknande!

Läste en rolig artikel där någon(i Kina eller Japan tror jag det va) dödade sin bror för att han slått hans rekord på just Flappy bird... En version av tro inte vad du läser? Ja kanske, men jag vågar tyvärr inte ta det osäkra före det säkra! En kille i min klass fick en riktig bitchslap av en annan .. just precis, Flappy Bird var anledningen - tur att dom är bra vänner och skrattade sen, annars hade jag blivit lite rädd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback