Jag fick en ny idol!

Bild från Hippson, klicka här för att komma till artikeln.
 
Hur otroligt är det inte att en domare på den nivån har det där tänket? Personligen så brukar jag inte reflektera över hur folk hanterar sina hästar. Eller ja, reagerar jag då är något fel - jävligt fel! Men jag önskar att en vacker dag har alla det tänket, självklart ska man göra det man vill och älskar med sin häst. Även om det handlar om att rida i skogen eller tävla på grand prix nivå så kan man faktiskt slappna av och ha roligt nån gång ibland. Testa gränserna, se om man klarar allt man brukar med mindre hjälpmedel!

Nej jag är helt amazed över det här. Jag som sällan reagerar, tycker att folk ska få köra sitt race samtidigt som jag kör mitt egna! Men att se hästen som en häst och inte som en maskin, det är viktigt! Ja jag kan inte säga mycket. SEN anser jag att folk får rida med bett om dom vill(vilket jag själv oftat gör) men att variera är det bästa! Det ska vara kul och inte samma sak hela tiden :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback