Studenten!?

Jag vet inte vart tiden tar vägen, jag har knappt någon tid kvar i skolan, eftersom jag har praktik i 5 veckor också. Alltså ingen tid kvar .. alls. Sitter här och letar skor, ett hav, en djungel, dom finns i alla olika storlekar, färger och formar. Alla jag hittar som jag gillar kan jag inte köpa.. Tyvärr! Men vad ska jag göra? Jag behöver tjockklack eller kilklack pga knät, jag kommer gå sönder mitt knä om jag har vanliga klackskor, får svinont i knät efter typ ett par steg. Det liksom .. funkar bara inte. Det där frakturerna jag hade förstörde lite av mitt liv må jag säga!
 
Hur som haver, jag vet ju ungefär vilken storlek och vilken färg jag vill ha. Vit, ljust rosa är okej eftersom jag kommer ha rosa detaljer. Hittat klänningen i mina drömmar .. men dessa jävla skor!? Någon som har ett par apsnygga som denne kan skänka till bättre behövande(mig)? Men eftersom jag inte riktigt kan gå i klack så sitter jag lite i klistret, vill ju ha klack på något vis, kilklack och tjocka klackar kan jag liksom belasta benet på ett annat vis, går mer på tå när det är mindre klackar och tror det är det som förstör att jag "belastar" på ett sätt som jag inte kan. 
 
Det är hemskt, det finns så många som jag totalälskar. Varför skulle jag bryta benet för!? Så himla onödigt gjort av mig! ;)
 
Bild från google!
Kommentarer
Ida säger:

Kolla på de här skorna, tycker dom är supersnygga, och det är ju kilklack också :)

2014-04-18 | 22:08:18
Ida säger:

Haha, glömde bort länken xD

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/skor/festskor/nly-shoes-427/open-toe-wedge-428639-12/

Svar: Åh måste tacka för tipset :D Tyvärr hade dom inte min storlek just nu :(
anjaemelies.blogg.se

2014-04-18 | 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback