Paket på posten!

Åh jag älskar paket, spelar ingen roll om jag beställer det själv eller inte, paket på posten är bäst! Just i detta nu så har jag tre beställda paket, dom packas säkert imorgon pga av alla jäkla röda dagar!

Efter det så har jag ett till paket som ska beställas på onsdag och här, förr förra veckan hämtade jag ut ett paket på hööks :D Me lööööv paket, jag kan helt ärligt beställa grejer på hööks hemsida för att sen åka till hööks och hämta det ;) Alltså ingen frakt och jag är säker på att jag får de sakerna jag vill ha, dom har verkligen aldrig det jag vill ha hemma. Bajsställe! Tur att man kan beställa på internet ;)

Bild från Google!
Kommentarer
Linda säger:

älskar paket:D

Svar: Bästa som finna! :D
anjaemelies.blogg.se

2014-04-21 | 20:43:09
Bloggadress: http://www.nattstad.se/Lindalinnros
jennie lindström säger:

Håller med, ääälskar paket :')

Svar: Det bästa som finns :'D Skulle kunna beställa hem allt, bara för att få hämta paket ;)
anjaemelies.blogg.se

2014-04-22 | 22:50:12
Bloggadress: http://jennieofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback