Jag förstår inte

Varför dom bara sänder ryttareliten en gång i veckan, man sitter ju bänkad och kan inte släppa det.. Sen måste man helt plötsligt vänta en vecka till innan man får se mer! Jag kan ju säga att min "idolskara" inom ridningen har formats om enormt! 

En människa som jag vill träffa innan jag dör är Lisen, hon verkar så jordnära och helt grym! Det har ju tagit ett tag att bygga upp en uppfattning om alla som är med där, speciellt Charlotte, men nu tror jag att hon är en ganska mysig människa hon med! Under icke stressade tillfällen, det vill säga. Men det är helt förståeligt, jag skulle aldrig klara av att tävla på den nivån!

Kommentarer
svea-karin säger:

Tycker också det borde sändas oftare :)

Svar: Eller hur! :)
anjaemelies.blogg.se

2014-04-02 | 22:02:40
Bloggadress: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback