Jag blir så ledsen

Ja minst sagt, har setat och kollat på ett schabrak som jag vill ha för att sen beställa matchande pannband till, jag älskar bling okej!? ;) Bara det att den inte kommer in på hööks hemsida igen.. Förra veckan fanns den i brunt och svart, nu endast svart i strl full. 
 
Jag som ville ha ett marinblått schabrak till det perfekta pannbandet som jag vill beställa! Det är så vackert, så vackert, så vackert! Men icke, det vill inte komma in just nu.. Får väl hoppas på att nån vill sälja i framtiden eller att det kommer fler.. typ snart haha!
Kommentarer
Jennie söder lindström säger:

Åh jag har kikat på det där schabraket flera gånger, det supersnyggt! Dem kanske har kvar i butikerna :)

Svar: Ja det är hur snyggt som helst :D Dom har det tyvärr inte på hööks hos mig :(
anjaemelies.blogg.se

2014-04-26 | 12:45:31
Bloggadress: http://jennieofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback