#djurenshjältar

Det är två serier som jag följer maniskt just nu, väntar tålmodigt i en veckas tid för att se det varje gång. Ryttareliten och djurens hjältar. Det sistnämnda har haft en längre paus pga OS.. eller vad det var ehe! 

Hur som haver så utlovade tv3 att djurens hjältar skulle vara tillbaka igen vecka 14. Vilket är nu, så programmet skulle alltså sändas igår. Efter att jag kollat på ryttareliten så klickade jag mig in för att se djurens hjältar på play, kommer in och läser "Serien har nu sändningsuppehåll."

Kan ni förstå hur besviken jag är?! Först efter att OS grejsimoijset var slut så tog dom in tonårsbossen istället för djurens hjältar. Utlovades då att vara igång igen nu och nu visar dom nått annat istället?! Jag som ville se mer :( Verkligen besviken, en av de få serier som jag ser och vill se mer av .. och det här är vad jag får! Tack och lov har jag ryttareliten ett tag till ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback