Äntligen är den här!


Har länge klurat på ett vackert pannband att ha till fotograferingen som ska ske efter studenten, så typ studentfotografering haha! Letade efter massor, den perfekta liksom. Hittade ingenting före jag blev tipsad om Erneborn Design, då jag känner en som har beställt därifrån. 
 
Diskuterades ett tag, då jag själv inte var säker på vad jag ville ha, mer än rosa och bling såklart ;) Efter ett tag så hittade jag modellen som var bara för perfekt, jag älskade den helt klart. Så den i rosa fick det bli! Kommer garanterat beställa en likadan i marinblå till framtida outfit när jag har råd! Om det blir en till länk eller ett vanligt pannband återstår att se :)
 
Pengarna gick in på deras konto i måndags, paketet trillade ner i brevlådan dagen efter, så man kan ju inte direkt klaga på någonting alls! Rekommenderarar starkt Erneborn Design om du letar pannband <- Facebooksida | Hemsida
Jag är super duper mega nöjd och har aldrig fått ett så bra bemötande! Ja mina framtida pannband kommer komma därifrån helt klart! Så himlans nöjd är jag :')

Här är mina favoriter, den översta är den jag har hemma!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback