Operation.


Gick bra, smärtan är outhärdlig ibland. Det värker från nederdelen av käken ända upp till en bit under ögat. Det bara gör så sjujävla ont. Går inte ens att beskriva den smärtan. Men med lite tabletter tar jag mig igenom dagen. Inte lika svullen som förut, fortfarande lite hamster, men inte lika mycket som förra gången. Det tog dessa ca 20 minuter som dom utlova, trots att jag grät, pep/skrek och skakade som en instängd hare så klarade dom det på den tiden och jag var så förvånad att jag inte visste var jag skulle ta vägen när dom sa "Emelie, vi är snart klara nu ska det bara sys ihop!". Jag blöder massa, mest på grund av tabletterna som tunnar ut blodet lie, men jag mår prima. Piggare idag än vad jag var förra gången och nu är det över! Inga fler operationer på grund av tänder. Däremot ska den sista ut, men den dagen den sorgen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback