iOS7

Jag vet inte vad jag ska säga. 
Riktigt delade åsikter den här gången.
Jag älskar uppdatering, samtidigt som jag hatar den.
Allt ser så gammalt ut, liksom "Hej jag är 79 och ser ingenting så därför måste allt vara megastort och massa färger så att jag ser skillnaden". Inget jag trivs med, speciellt inte när det ändrar färger självmant - vill ju ha rosa :( Sen så rör ju bilderna på sig i bakgrunden .. hmm, undrar varför.. Men nån gång vänjer jag mig väl också!

Något jag gillar är snabbvägarna i låst menyn till lampa, miniräknare osv! Hur azum är det inte?! Sparar massa tid speciellt för mig som har kod till mobilen. Gillar även det nya stället där man skriver koder och att apparna kan ha färger hela vägen "upp". Så ja det är mycket bra och en hel del som jag måste vänja mig vid. Men det kommer nog nån gång! Däremot så saknar jag gamla "iphone" nu - tror dock att den är snyggare på 5an än 5 4/4s:en så det kan nog ligga i det också!

Men nån gång vänjer jag mig med allt ;) Men älskar fortfarande nya blogg.se appen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback