like an angel

Idag passade jag på att knäppa några kort innan jag tog turen ut. Kan säga att ja, jag är rädd efter skadan. Herregud, spände mig så jag är helt stel i hela kroppen nu. Men, bara vi börjar lita på varandra så blir allt nog superbra! E kanske ska vara med ute i början så jag får tips och tricks längs vägen sen så känns det kanske bättre för mig att ha tips och tricks från nån som känner henne!
 
På söndag blir det en tur ut igen, planen är att fota(självklart) och ta några varv i paddan. Mest för att hon ska få sträcka på sig men också för att jag ska börja släppa och slappna av lite. Lång och absolut ingen lätt väg tillbaka den här gången!

Jo, tog ju några bilder i kvällssolen, inte alls van men provade på detta! Gillar bilderna lite, även på grund av trådar osv ;)
Kommentarer
vrsare säger:

super fina bilder :)
oh super fin häst!

kram kram: vrsare

Svar: Tack :)
anjaemelies.blogg.se

2013-09-28 | 11:15:51
Bloggadress: http://vrsare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback