Hetsig dag

Ringde imorse till min "hus"läkare. Fick tid där ca 45 min senare. Satt där, och läkaren kände och klämde, ryckte och drog i mitt knä tills han kunde säga att det antagligen är en slemsäck som är irriterad efter frakturerna och sen olyckan i lördags. För allt annat i knät kändes jättefint, men blev kontrollskickad till röntgen eftersom jag trots allt haft två frakturer i knät så är det bättre att vara på den säkra sidan ansåg han. 
 
Röntgen visade inga benbrott, tack och lov. Hade inte orkat gå igenom det igen. Så nu är det slemsäcken alltså, den kommer störa mig i minst två veckor till, snajsigt som det är! Och slemsäcken, hur nasty låter inte det på en skala från 1 till 10? Skulle nog sätta in en 22a där, minst. Så idag är det vila, imorrn praktik och ta det som det kommer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback