Det är inte långt kvar

Snart kanske jag bor ensam.. Visserligen räknar jag på om minst ett år, men ändå? Det är ju tillräckligt snart för att man ska bli nervös! Jag gillar inte att vara själv längre stunder, vill ha nått som rör sig runt mig så jag kan skylla alla läskiga ljud på nått! Visserligen funkar grannarna, men byggnaden är ganska gammal så ibland låter det som att nån är i mitt hem. 
 
Tror jag skulle vilja ha en katt.. Dom är självständiga och "rastar" sig själva, men man kan ändå få lite mys med dom. Jag vet ju med mig själv att jag inte kommer ha tid med en hund, även om jag vill ha en liten Frappe Fralls som sover i sängen!
 
Funderar fortfarande på hur jag ska övertala mamma, men hon vägrar ha djur och helt ärligt förstår jag inte det! Hur kan man inte vilja ha ett djur som rör sig, lever osv! Själv anser jag att oftast bli närvaron lugnare av ett djur och jag förstår inte nån som säger nej till att ha djur.. Sen är ju dessa djur av olika slag haha ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback