bästa som finns

måste ju vara mitt käraste tbbt och självklart Sheldon ♥ Skulle nog aldrig klara en sån människa i längden irl, men kan sträcktitta och stå ut med honom ändå! 
 
Eftersom knät gör att jag går halvdag just nu så finns det ju bara en självklarhet till vad som SKA göras under i alla fall 40 minuter ;) Just nu är det ju senaste finaste som gäller, men annars duger faktiskt vad som helst med dom haha! Min drog, min stora kärlek! 
 
Men först till hemköp tror jag, ska nog handla hem någe att äta .. Det ekar ganska tomt i kylen igen hmf. Kommer bli jobbigt att bo själv och va tvungen att köpa all mat själv egentligen! Ännu värre när man börjar dela på allt ekonomiskt igen, då kommer ju nån förstöra min fina mat med saker jag inte tycker om - hemska tanke! Ilandsproblem. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback