Inte många timmar kvar nu.

packa, städa, diska, gå ut med sopor, blogga, göra ingenting, lyssna på musik. Försöker verkligen vara på tusen ställen samtidigt och få allt klart. Ska sova ikapp några timmar för de jag missar inatt, men med dunkande musik så tror jag att jag överlever de timmar jag ska sitta i bilen! Imorgon står Gekås på schemat, inte cad som jag skulle haft i skolan höhö ;) Sen vidare någon mil till för att träffa min gudmor! Så länge sen så det ska bli superkul!
 
Men nu borde jag verkligen sluta skriva, usch och fy på mig! Vattnet värmer upp en fläck som satt som in i bomben på en tallrik från igår. Så snart ska jag fortsätta där och få russinfingrar. Nervör? Japp!

Två bilder på världens finaste loppa och en mindre finare jag från min facebook!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback