Fatcamp #kbk


Jag är inte en människa som gillar att träna, jag tycker inte om folkmassor, trånga utrymmen och speciellt inte svettiga spinkisar som är så otroligt duktiga på allt jag inte kan. Ja för mig är det lite av ett sätt att sparka bort självkänslan. Att mina knän är åt helvetet ska vi inte heller prata om.. Det hjälper inte heller på fronten.
 
Men nu har jag och en kompis provat på(gratis, annars hade jag aldrig gjort det!) 24 FitCamp, en månad. Askul - varierade människor med olika träningsnivåer och våra coacher är helt grymma. Jag har aldrig i hela mitt liv varit så peppad på att hitta tillbaka till mitt riktiga jag igen. Nämner inga namn, men han är grym och jag har en enorm känsla av att jag en vacker dag kommer tacka honom för att han inte bara vände mitt liv utan också har hjälpt mig under den här jobbiga vägen som står framför mig. Men nu är det nog. Det är över och jag ska aldrig trampa tillbaka hit! Så det här är ett av de bästa besluten i mitt liv. Ingen beach 2015 här inte, jag ska bli mig själv igen. Efter så många år, efter så många som berättat för mig hur fet jag är, efter allt så ska jag tillbaka igen. Och vet ni vad? Jag längtar efter att få hitta mig själv igen. För första gången sen den där dagen då fanskapet till sjuksköterska förstörde mitt då enkla liv utan några som helst komplex över utseende - varken på mig själv eller andra. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback