Det händer inte mycket

Ingen stallvistelse idag, pluggning. Min älskevärda lärare hade ju glömt nämna för mig att jag har prov på onsdag. Snap på den med tre kapitel som jag inte kommer ihåg ett skit av. Bra där med tanke på att min teoretiska förmåga inte direkt min starkaste sida.

Med tanke på att han inte gillar mig så borde jag svara och ha rätt på de flesta frågorna för att ens få ett betyg i det här ämnet. Men annars så är det helt lugnt..

Jag gick förövrigt till skolan idag för att vi fått ett nytt schema - de sista 6 veckorna vi är i skolan.. Bra där. Det slutade med att klassen dampade runt som dom alltid gör, sen vips såg vårat schema ut på EXAKT samma sätt som det gjorde innan, förutom nu den här veckan. Återigen, ledig mån och fre. Det är snart över, snart över. 

Imorgon åker jag i alla fall ut till stjärnan. Finna lite lugn i denna stress. Longering över bommar hade jag tänkt mig!
Kommentarer
Lollee säger:

Fin blogg!

2014-03-19 | 17:16:03
Bloggadress: http://nattstad.se/galenilivet

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback