Något annat jag letar efter

Är en inomhus-snäll ljusslinga i rosa, babyrosa och vitt! Det skulle vara så vackert i mitt när de nya hyllorna är på plats. Min moster köpte en supervacker när hon var utomlands i turkosa nyanser+vitt, jätte vackra! Jag är dock ute efter rosa, vet att rusta har i svart, grå och vit. Men det är inte min stil, kanske en framtida present till mitt mår och hennes(vårat) svartvita hem!

Men hur som helst så hittade jag en blogg som hade köpt några sådana. Inlägget hittar ni här! Men visar upp bilderna från bloggen för er latisar snart. Såhär skrev personen:

"I Kop&Kandes skyltfönster  i Helsingör sprang jag i somras på en liten skattgömma. Ett helt hörn med en massa bollar. Nästan ett bollhav. Självplock. Glöm lösgodis, det här var ju himlen på riktigt! Och i fler färger än godishyllan på Ica. Ni må tro att jag funderade ett tag innan jag bestämde mig vilken färgskala jag skulle välja.


Det blev till slut vita, beigea, bruna, grå och svarta bollar som sen skulle sättas på en slinga och som nu (efter en del pill och lite glapp sladd) lyser upp min hall. Bollarna kommer från Happy lights och de säljs även färdigmonterade på olika långa ljusslingor i en massa olika färgskalor. Men visst är det lite roligare när man får plocka ut dem och välja längd på slingan själv?

 

Så nu är jag redo för höstmörkret. Bring it on!"
 
 
Jag menar hur vackert är det inte!? Tänk er dom i rosa, snoms! Nej sånna vill jag verkligen ha, gud så vackert!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback