Löshoppning

Pga hjärnskakningen har jag inte riktigt orkat gå igenom bilderna från löshoppningen, orkar egentligen inte nu heller. Men skrapa ihop två stycken från den dagen på stjärnan! Helt okej gick det, hon har verkligen hoppglädje! Däremot följer inte ryggen eller bakbenen med riktigt. Kan mycket väl vara för att hon förlorat endel under sommaren för att den inte blev så aktiv. Men det har mycket att göra med att hon absolut inte är en hopphäst för höjder. 50-60 uppsuttet är väl hennes gräns. Nån enstaka gång ett hinder på en meter har jag fått klartecken på, men vi har inte kommit dit. Vi har knappt hoppat alls! 
 
Så hon kommer få löshoppa olika höjder, lågt och upp till metern. Men uppsuttet blir det nog inte högre än 30cm. Allt för att stärka och så vi inte förlorar hoppglädjen, sen så ska vi nog inte hoppa så mycket. Blir vila från det hela vintern då jag inte tänker använda det nya hindermaterialet. Men åter till bilderna, min stjärna!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback