Världens bästa häst!

Tidigare idag skickade en kompis en länk till mig, trodde i vanlig order att de var en häst hon dreglade lite över. Men icke, inte den här gången haha! Klicka Här för att komma till sidan! Nog världens mest sötaste bok! Nästan så söt att jag överväger att tigga till mig den om jag ridit en häst tillräckligt länge i jul hehe! Men från min sida är denna boken verkligen ett tips, den är skriven av dressyrtränaren och tävlingsryttaren Ann Hammarlund och alla illustrationerna känner vi alla hästmänniskor igen. Det är nämligen samma person som är Mulles mamma(som dom skriver i texten), Lena Furberg, som gjort dessa!
 
Jag som älskade Mulle som liten kan säga att den där just nu står högt på min "om jag börjar rida"-lista haha ;)
Kommentarer
marina säger:

Hoppas du har en bra dag!

2013-09-14 | 15:18:58
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback