Sjuk återigen..

Förstår inte vad det här är, har varit sjuk hur länge som helst. Förra veckan missa jag typ hela skolan - den här veckan opererade jag bort tanden, trubbel med skolan och migrän. Nu är jag dunderförkyld, som körsbäret på gräddet på mosen. Skulle kunna sitta och klaga hur länge som helst..
 
Anyhow, var ju ute hos hästen idag. Hon är otroligt söt! Ridningen gick bra, hade henne precis där jag ville ha henne! Låg och avslappnad. Eftersom vi lär känna varandra och det här är .. Tredje gången jag rider henne och kan lova att gångerna jag ridit efter skadan inte är att skryta med så kräver jag verkligen ingenting mer än att hon ska gå dit jag säger typ, känner mig fram helt enkelt! Men idag slappnade hon av riktigt vissa stunder, så underbart och helt ärligt så kom jag ihåg varför jag rider igen! Så idag mår jag lite bättre igen, nu ska allt jag kan göra nått åt gå åt rätt håll! Punkt.
 
Trots att det går emot hela min natur att lägga ut bilderna på mig själv just nu så måste jag visa dom här, idag i hagen när hon lutade huvudet mot mig då kände jag hoppet brinna! Sen började jag klia henne i pannan och runt öronen, då blev jag en klistolpe! ;)
 
Foto: Ida Sandnabba och jag(de två hag-huvudbilderna)
Jag blir kär i den här hästen varenda gång jag ser henne, trots att hon är envis som en gris från marken! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback