Saturday night is always laundry night!

Ja tack och lov inte riktigt så, men Sheldon ! ♥ Anyhow eftersom mamma ligger hemma med någon form av inflammation i musklerna i rygg axel och nacke så fick jag ta tvättstugan samt agera sjuksköterska. Vi har i alla fall inte försökt döda varandra(skämt åsido - bråkat) så trots att hon har haft gruvligt ont så har det gått bra. Imorgon för min del bär det av mot käkkirurgen för en operation av felväxande visdomstand. Hoppas att hutten hjälper, annars skulle jag få sån där gas och om det inte funkar syr dom ihop och sen får jag komma tillbka för en sövning senare. Jag ber till högre makter om att det tar de där 20-40 minutrarna som dom säger och att det inte kommer inärheten av dom 4 och en halv timme som jag skrek nonstop i förra gången och jag överdriver inte. Jag låg bokstavligen talat i fyra och en halvtimme och i stort sätt skrek hela tiden. Jag visste inte ens hur länge jag varit där, bara att det inte tog 30 min som dom sa(vanliga jävla tandläkare) innan mamma(fick inte åka hem eller vara själv hemma den dagen) sa vad klockan var och hur länge jag legat där. Tack och lov så gör denna människa det som ett proffs och inte som ett slaffs i ett gatuhörn. Aldrig igen att jag litar på tandläkare.    Men imorgon är det äntligen nästa vecka, alltså bör jag snart få svaret. låt det snälla nån vara positivt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback