Provridning

Idag kl 8 stod jag i ett nytt stall, med en ny människa och en helt ny häst. Jag kan inte säga att det inte gick fläckfritt, men hur många gånger har jag varit i ett stall(utom vid fototillfälle) och faktiskt varit där. Så ja stressad som jag var glömde jag höger och vänster och det blev lite galet en gång. Men det gick bra.
 
Stoet var superfin och otroligt härlig! Hon gick och grymtade när jag skrittade(jag satt upp på en häst, jag red. Visst var det lite läskigt, det var ju en främmande häst. Men jag red) och ägaren sa att det gör hon bara när hon trivs med situationen. Vilket gjorde mig jätte glad och en hel del av det spända släppte. Men inget är klart än, vi är 3 som ska dit, får veta mer nästa vecka. Men ska nog åka ut själv.
 
Hon var otroligt snäll, verkade ha ett super humör, bra lynne osv osv. Hel härlig häst alltså. Hon är inte stor, utan perfekt höjd. Ingen hoppare, men hobbyhoppare. Lättlärd och jag får gärna jobba från marken. Så får jag ett ja, då kan det här bli bra. Men chansen är större att jag får ett nej, tyvärr. Men det vore skönt att slippa fortsätta leta nu..
Bild kan komma ifall att det blir aktuellt med henne!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback