Present från moster!

Min kära moster var ganska elak och åkte till NY utan mig, men super snäll som kom hem med lite kuligheter! Ett par converse som var 2 dir 4, så snygga! Samt två parfymer, en som luktar mango(/frukt) och en som luktar.. som en parfym haha! 

Mamma verkar inte kunna klara parfymerna - tur nog för mig - så det ser ut som jag får behålla båda själv hihi ;) Däremot är mina så vackra skor lite för stora :( ska försöka gå runt med dom hemma imorrn och se om det håller jag vill inte ge dom till mamma! Även om dom sitter perfekt på henne(a) Mina converse liksom :( Hmm om jag lägger bomull vid tårna kanske det håller ;)
Kommentarer
Anja säger:

Hej, fin blogg!
Just nu har jag "veckans blogg" på min blogg,
det skulle vara jättekul om du ville vara med!
Allt du behöver göra är att kommentera "Jag är med" i kommentarsfältet :)

Ha en bra kväll!

2013-09-20 | 21:57:12
Bloggadress: http://castarha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback