lycklig.

I ens liv så har man alltid små guldklimpar. Dom märks inte alltid av, ibland kanske man inte ens pratar med dom på otroligt länge. Men när man väl får kontakt med dom så kan man istället leva på den korta stunden hur länge som helst. 
 
Jag har 5 st sånna, en av dom tar livet av mig ibland. Men hon är bara 3 så det är ganska förståeligt. En annan av dom pratar jag inte ofta med, men när jag väl gör det så kan jag istället leva på det hur länge som helst. Sist jag träffade denna personen är nog 2 år sen och jag levde på det hur länge som helst. Nu när jag träffade denne senast så önskade jag bara att våran korta tid aldrig skulle ta slut, men återigen så vet jag att jag kan leva på det och hoppas på att våra vägar korsas igen. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback