Lever i min rosa bubbla! ♥

Härmed kan jag nu säga att jag är en av de lyckligaste personerna på jorden. För idag blev det officiellt, jag är medryttare till finaste gulingen! Arissa heter hon, sto, 8 år, korsning. 

Jag tror att det här kommer bli så himla bra faktiskt! På torsdag åker jag ut igen för att skriva kontrakt, kolla igenom en gång till och få tillgång till skåp osv! Hoppas på en bra framtid med den här fina tjejen och att vi fortsätter trivas med varandra. Eller egentligen kan jag ju bara säga att jag trivdes - men efter ägarens ord så misstyckte ju inte hon heller. Så ja, nu efter en veckas nervositet så kan jag säga att vad det hela handlar om! Håll tummarna för oss nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback