Jag hatar att inte ha pengar

Ibland vill jag ha ett pengaträd, kollar jag inte på dyra fina hästar på hästnet så är det grejer på höks, cheval eller liknande sida. Just nu så kollade jag igenom vad som verkligen skulle behövas om jag börjar rida igen. 
 
♥ Varma vinterridskor
♥ Termobrallor
♥ 3-fingersvantar
♥ Gärna ett par varma sulor(inte ett måste, men 50kr för att vara varm om fötterna är ganska bra!)
♥ Mössa som jag kan ha som stallmössa, helst pannband som jag kan ha när jag rider också
♥ Ett par vanlia ridvantar då mina är borta med vinden. 
 
Så jag kollade detta på hööks för att få ett ungefärligt pris på vad allt kan kosta. - vanliga handskar och jag ligger på 1305kr. Kan säga att det svider ganska rejält.. Jag hoppas för mycket på att jag får ett ja, tyvärr. Men hur som haver vill jag i alla fall rida till vintern(nån häst, vill komma igång igen) och inte frysa arslet av mig! Hemska tanke..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback