Imorrn både smälls och skjuter det.

Imorgon kl 8 ska jag vara i stallet igen. Provridning, vilket jag hade hoppats var sista gången efter Heddan. Men det visade sig att jag skulle provrida både Clyde och Isse efteråt. Nu hoppas jag verkligen att det här är sista provridningen innan jag köper en egen. Blir så nervös när jag ska rida för nån annan och världens bästaste hästägare är ju inte den personen jag kommer rida för igen. Sen vet jag väl inte vad som händer om 3-4 år när hennes lilla är stor och jag gått ner några kg. Men det är ju inte först om ett par år och då kanske jag står med min egen lilla tok. 
 
Så ja, skapligt nervös inför att provrida, träffa en helt ny människa och framförallt en helt ny häst. Det är inte alltid lätt att vara blyg. Men så mycket peptalk som jag fått så tror jag att det kommer gå bra, jag hoppas lite i alla fall. Däremot hoppas jag nog lite för mycket, men man kan ju aldrig få mindre än ett nej så det är bara satsa och försöka. Håll tummarna för mig imorgon. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback